تور آنتالیا

  • 12 آذر 1402
  • .
  • علی فرشبافی
تور آنتالیا

 

تور انتالیا

شهر آنتالیا به عنوان یکی از مقصدهای محبوب گردشگری برای ایرانیان شناخته می شود.از آنجایی که ایرانیان برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارند و تنها با داشتن گذرنامه معتبر می توانند به این کشور سفر کنند، تور آنتالیا می تواند بهترین گزینه باشد .همچنین این شهر از نظر گردشگری در خاورمیانه اهمیت زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چرا تور آنتالیا ؟

شهر آنتالیا در جنوب ترکیه و در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد. اگر به تفریحات آبی مانندرفتینگ،غواصی، کشتی سواری، جت اسکی، فلای بورد ، پاراسل و...علاقه دارید ،این شهر می تواند تجربه ای شگفت انگیز را برای شما به ارمغان آورد.

تورهای آنتالیا به مسافران فرصتی می‌دهند تا از طبیعت زیبای این شهر، مانند شلال‌های دودن و دره کوپرولو، بهره‌مند شوند و در کنار آن، با بازدید از معابد تاریخی همچون آسپندوس و پرگهامباری، با فرهنگ و تاریخ قدیمی این شهر آشنا شوند.

تفریحات دریایی، بازارهای محلی، و آثار باستانی در آنتالیا با  هزینه های به صرفه همگی باعث شده تا سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر کنند.

باتوجه با محبوبیت بسیار تورهای آنتالیا مجموعه های مختلفی تور های ترکیه و آنتالیا را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه برگزار می کنند.تورهای آنتالیا با قیمت های متفاوت و خدمات متنوع توسط مجموعه های مختلف برگزار می شود . با یک جستجوی ساده متوجه تفاوت قیمتی انواع تورهای آنتالیا خواهید شد. عوامل مختلفی در قیمت تورها تاثیر گذار هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداهت.

قیمت تور آنتالیا

باتوجه به خدمات متنوع مسافرتی قیمت تورهای مسافرتی در آژانس های مختلف متفاوت است.زمان اقامت شما در شهر آنتالیا و هتل محل اقامت در این شهر از عوامل مهم تاثیرگذار در هزینه های تور هستند که باید به آنها توجه داشت.همچنین نوع پرواز و تاریخ سفر شما به این شهر نیز بر قیمت تورها تاثیرگذار است.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا از لحاظ آب و هوایی از اردیبهشت تا اواسط مهرماه است اما بهترین زمان سفر به آنتالیا با حداق هزینه ، دقیقا ماه‌های دیگر به غیر از دوره ذکرشده است. در این دوره احتمال یافتن تور لحظه آخری آنتالیا با قیمت مناسب  بسیار بیشتر است.همچنین در زمان های پیک مانند عید نوروز،عید میلادی و ..هزینه ی تورهای آنتالیا افزایش می یابند.

تور آنتالیا با پرواز ایرانی

متاسفانه در حال حاضر پرواز ایرانی مستقیم به آنتالیا وجود ندارد. پرواز شرکت های هوایی ایران به آنتالیا به این صورت است که هواپیما در فرودگاه یکی از شهرهای نزدیک به آنتالیا یعنی دنیزلی یا اسپارتا فرود می‌آید و مسافرین به شکل زمینی به آنتالیا می‌روند. بنابراین نکته ای که در تور آنتالیا با پرواز ایرانی به آن توجه کنید این است که تور شما باید هم شامل سفر هوایی و هم سفر زمینی باشد. معمولا در بیشتر تورهای معتبر آنتالیا با پرواز ایرانی، خدمات مسافرت زمینی به آنتالیا هم ارائه می‌شود و مسافرین هنگام پیاده شدن در فرودگاه شهرهای دنیزلی یا اسپارتا توسط سرویس زمینی تور به آنتالیا انتقال داده می‌شوند.

البته باید توجه داشت برخی از موسساتی که ادعای تور خیلی ارزان آنتالیا را دارند، این خدمات را به صورت کامل ارائه نمی‌کنند و هنگامی که مسافران با پرواز ایرانی در فرودگاه دنیزلی یا اسپارتا فرود می‌آیند هیچ سرویس زمینی برای انتقال مسافران به آنتالیا وجود ندارد و مسافران مجبور هستند هزینه سفر زمینی به آنتالیا را شخصا پرداخت نمایند. بنابراین هنگام خرید تور خیلی ارزان آنتالیا ، حتما به این نکته توجه داشته باشید تا هزینه های اضافی را متحمل نشوید.

بنابراین پرواز های ایران به آنتالیا به صورت غیرمستقیم هستند و متقاضیان در صورت استفاده از تور آنتالیا با پرواز ایرانی مدت زمان بیشتری در سفر هستند. مزیت تور آنتالیا با پرواز ایرانی این است که هزینه کمتری پرداخت می‌نمایید.چون پرواز به صورت مستقیم نیست و بخشی از سفر به صورت زمینی می باشد.

تور آنتالیا با پرواز ترک

تورهای آنتالیا با پرواز ترک  بسیار سریعتر و راحت تر می باشند.  در حال حاضر تنها درشرکت‌های هواپیمایی ترک، امکان پروازمستقیم به آنتالیا وجود دارد. البته پرواز مستقیم آنتالیا با یک توقف کوتاه همراه است. در پروازهای ترک به مقصد آنتالیا، به مدت 45 دقیقه در یکی از فرودگاه های شهرهای آدانا یا قاضی عینتاب ترکیه توقف خواهید داشت و در طی این توقف مسافران حق پیاده شدن از هواپیما را ندارند. پس از این توقف ،  پرواز ادامه خواهد یافت و هواپیما در فرودگاه آنتالیا فرود خواهد آمد. در صورت استفاده از تور آنتالیا با پرواز ترک، مدت سفر شما حداکثر 3 ونیم الی چهار ساعت خواهد شد و سریعتر به آنتالیا خواهید رسید.اما هزینه این پرواز نسبت به پروزهای ایرانی گرانتر است و دلیل آن هم سهولت سفر و سرعت پرواز است.

خدمات هتل در تور آنتالیا

هتل های آنتالیا برنامه های خدماتی متفاوتی به مسافران ارائه می دهند. به گونه ای که ممکن است دو تور آنتالیا با یک هتل قیمت متفاوتی داشته باشند.هنگام انتخاب تور حتما خدمات کامل تور که شامل برنامه های خدماتی هتل می باشد را مطالعه فرمایید.

خدمات عمومی هتل ها در آنتالیا

خدمات عادی هتل در تور آنتالیا، همانند همه هتل های دیگر شامل خدمات اتاق و صبحانه رایگان است. اگر از خدمات عادی هتل های آنتالیا استفاده کنید، برای استفاده از سایر خدمات هتل باید هزینه جداگانه پرداخت کنید .

هتل های ALL آنتالیا ؛ استفاده رایگان از تمام خدمات هتل

 اگر خدمات All هتل های آنتالیا را انتخاب کنید، هزینه استفاده از تمام وعده‌ های غذایی هتل و نوشیدنی را هنگام خرید تور آنتالیا پرداخت کرده‌اید و علاوه بر اینکه تمام غذاهای رستوران هتل برای شما رایگان است، استفاده از سایر میان وعده های هتل مثل چای، قهوه، شیرینی، نوشیدنی های سرد و ... نیز برای شما رایگان خواهد بود. در برخی از هتل ها خدمات دیگری نیز به مشتریان ارائه می‌شود که می‌توانید با خرید خدمات All هتل ها در آنتالیا از آن‌ها استفاده کنید.

هتل های UALL آنتالیا ؛ استفاده نامحدود از خدمات هتل

با استفاده از خدمات UAll هتل های آنتالیا، می‌توانید در تمام ساعت های شبانه روز و به صورت نامحدود از خدمات هتل استفاده کنید. خدمات Uall هتل های آنتالیا به شما این اجازه را می‌دهند که حتی در نیمه شب نیز به صورت رایگان از غذاها ، میان وعده ها و نوشیدنی های هتل استفاده کنید و هیچ محدودیت زمانی در این رابطه وجود ندارد.

هنگام انتخاب تور های آنتالیا حتما نوع خدمت هتل را مشخصا انتخاب کنید تا بتوانید از خدمات مورد نیازتان بهره مند شوید.

مدارک لازم برای تور آنتالیا

برای تور آنتالیا به مدارک خاص و ویژه‌ای نیاز نیست و صرفا با داشتن مدارک زیر می‌توانید از تورهای آنتالیا استفاده کنید :

  • پاسپورت معتبر
  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • یک قطعه عکس

سفر به آنتالیا با تورهای متنوع  فرصت مناسبی است تا بتوانید از زیبایی های این شهر لذت ببرید. تورهای آنتالیا با ارائه خدمات با کیفیت و برنامه‌های گردشگری منحصر به فرد، سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورند.همچنین  تور آنتالیا یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه برای ایرانیان محسوب می شود.

مشاوره خرید تور آنتالیا با آژانس من

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید تور آنتالیا، همیشه گزینه‌های متعددی وجود دارد که همین موضوع، انتخاب را برایمان سخت می‌کند.اگر شما هم در انتخاب‌هایتان دچار تردید هستید و یا در مورد آنتالیا و تورهایش سوال‌های متفاوتی دارید، می‌توانید با تیم مشاوره آژانس من تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مجموعه، راهنمایی های لازم را دریافت کنید

دیدگاه‌ها ({{totalCount}})
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}