پروازهای آنتالیا

  • 17 آذر 1402
  • .
  • علی فرشبافی
پروازهای آنتالیا

پرواز های آنتالیا

 آنتالیا از محبوبت ترین  مقاصد گردشگری برای ایرانیان محسوب می شود .راحتترین مسیر دستیبابی به این شهر پرواز های آنتالیا است . این پروازها با ارائه خدماتی کامل و امکانات مناسب، مسافران را به سفری لذت‌بخش  دعوت می‌کنند. فرودگاه بین‌المللی آنتالیا نیز با زیرساخت‌های مدرن و خدمات مناسب، امکانات یک پرواز راحت را فراهم می کند.پروازهای آنتالیا فرصتی فراهم می‌کنند تابه راحتی به این شهر برسید واز دیدنی های بی نظیر این شهر لذت ببرید.برای رسیدن به شهر ساحلی آنتالیا پروازهای متعددی با خدمات گوناگون وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

تور آنتالیا با پرواز ایرانی

متاسفانه در حال حاضر پرواز ایرانی مستقیم به آنتالیا وجود ندارد. پرواز شرکت های هوایی ایران به آنتالیا به این صورت است که هواپیما در فرودگاه یکی از شهرهای نزدیک به آنتالیا یعنی دنیزلی یا اسپارتا فرود می‌آید و مسافرین به شکل زمینی به آنتالیا می‌روند. بنابراین نکته ای که در تور آنتالیا با پرواز ایرانی به آن توجه کنید این است که تور شما باید هم شامل سفر هوایی و هم سفر زمینی باشد. معمولا در بیشتر تورهای معتبر آنتالیا با پرواز ایرانی، خدمات مسافرت زمینی به آنتالیا هم ارائه می‌شود و مسافرین هنگام پیاده شدن در فرودگاه شهرهای دنیزلی یا اسپارتا توسط سرویس زمینی تور به آنتالیا انتقال داده می‌شوند.

البته باید توجه داشت برخی از موسساتی که ادعای تور خیلی ارزان آنتالیا را دارند، این خدمات را به صورت کامل ارائه نمی‌کنند و هنگامی که مسافران با پرواز ایرانی در فرودگاه دنیزلی یا اسپارتا فرود می‌آیند هیچ سرویس زمینی برای انتقال مسافران به آنتالیا وجود ندارد و مسافران مجبور هستند هزینه سفر زمینی به آنتالیا را شخصا پرداخت نمایند. بنابراین هنگام خرید تور خیلی ارزان آنتالیا ، حتما به این نکته توجه داشته باشید تا هزینه های اضافی را متحمل نشوید.

بنابراین پرواز های ایران به آنتالیا به صورت غیرمستقیم هستند و متقاضیان در صورت استفاده از تور آنتالیا با پرواز ایرانی مدت زمان بیشتری در سفر هستند. مزیت تور آنتالیا با پرواز ایرانی این است که هزینه کمتری پرداخت می‌نمایید.چون پرواز به صورت مستقیم نیست و بخشی از سفر به صورت زمینی می باشد.

تور آنتالیا با پرواز ترک

تورهای آنتالیا با پرواز ترک  بسیار سریعتر و راحت تر می باشند.  در حال حاضر تنها درشرکت‌های هواپیمایی ترک، امکان پروازمستقیم به آنتالیا وجود دارد. البته پرواز مستقیم آنتالیا با یک توقف کوتاه همراه است. در پروازهای ترک به مقصد آنتالیا، به مدت 45 دقیقه در یکی از فرودگاه های شهرهای آدانا یا قاضی عینتاب ترکیه توقف خواهید داشت و در طی این توقف مسافران حق پیاده شدن از هواپیما را ندارند. پس از این توقف ،  پرواز ادامه خواهد یافت و هواپیما در فرودگاه آنتالیا فرود خواهد آمد. در صورت استفاده از تور آنتالیا با پرواز ترک، مدت سفر شما حداکثر 3 ونیم الی چهار ساعت خواهد شد و سریعتر به آنتالیا خواهید رسید.اما هزینه این پرواز نسبت به پروزهای ایرانی گرانتر است و دلیل آن هم سهولت سفر و سرعت پرواز است.

مدت زمان پرواز تهران-آنتالیا

همانطور که گفته شد چنانچه پرواز ترک مستقیم به آنتالیا را انتخاب کنید ،از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه آنتالیا حدود دو و نیم ساعت پرواز مستقیم خواهید داشت.اما اگر پرواز ایرانی را انتخاب کنید که در بیشتر فصول سال فقط امکان این پرواز وجود دارد ، حدود سه ساعت تا دنیزلی یا آسپارتا پرواز خواهید داشت و پس از فرود با احتساب مسافت زمینی، حدود سه ساعت دیگر نیز تا رسیدن به آنتالیا به این مدت اضافه می‌شود.

 در بسیاری از پروازهای آنتالیا از همان ابتدا تا لحظه‌ی فرود به فرودگاه بین‌المللی آنتالیا، مسافران با خدمات مناسبی روبه‌رو می‌شوند. پروازهای آنتالیا از ایران با امکانات مدرن، کارکنان مجرب و خدمات با کیفیت ، تضمین‌کننده‌ی یک سفر راحت و لذت‌بخش می‌باشند. این تجربه، خاطرات به‌یادمان‌ماندنی را برای مسافران فراهم می‌کند

مشاوره خرید تور آنتالیا با آژانس من

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید تور آنتالیا، همیشه گزینه‌های متعددی وجود دارد که همین موضوع، انتخاب را برایمان سخت می‌کند .اگر شما هم در انتخاب‌هایتان دچار تردید هستید و یا در مورد آنتالیا و تورهایش سوال‌های متفاوتی دارید، می‌توانید با تیم مشاوره آژانس من تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مجموعه، راهنمایی های لازم را دریافت کنید

دیدگاه‌ها ({{totalCount}})
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}